-> !! SPEC PASIŪLYMAI !! <-


Ačiū, kad domitės MOTOTOP.LT internetine parduotuve. Tikimės, lengvai ir greitai, galėsite išsirinkti ir nusipirkti Jums patikusias prekes.

DĖMESIO: 

Prekių kurių neturime sandėlyje (t.y. prekės pristymo būsena: 2-5 d.d, arba 5-15 d.d), dėl esamos situacijos pasaulyje, prekės kaina gali keistis, jeigu prekės kaina pasikeitusi su Jumis susisieks mūsų vadybininkas ir informuos apie kainos pakitimą. Apgailėstaujame dėl susiklosčiusių nepatogumų, mūsų komanda stengiasi kuo greičiau viską optimizuoti.

PIRKIMO TAISYKLĖS

  1. Rinkitės iš katalogo Jums patinkančias prekes ir dėkite jas į pirkinių krepšelį, spausdami "Į krepšelį".
  2. "Krepšelio" skiltyje matysite Jūsų išsirinktas prekes. Čia galėsite redaguoti užsakymą, keisdami prekių kiekį arba pritaikydami nuolaidą - dovanų kupono kodą. „Krepšelio“ skiltyje galėsite pasirinkti tęsti pirkimą arba formuoti užsakymą.
  3. Formuojant užsakymą, galite pasirinkti užsakymo detales. Jeigu jau esate prisiregistravęs MOTOTOP.LT internetinėje parduotuvėje, reikia suvesti prisijungimo duomenis. Registruojant paskyrą, užpildykite būtinas skiltis (pažymėtas žvaigždute). Užsakymo formoje būtina nurodyti teisingus kontaktinius duomenis.
  4. Pasirinkite pristatymo būdą: siuntimas kurjeriu, į Omniva paštomatą arba prekių atsiėmimas Marijampolėje. Plačiau apie pristatymo sąlygas – „Pristatymas“ puslapyje.
  5. Pasirinkite apmokėjimo būdą: grynaisiais pinigais, paysera (internetinė bankininkystė) arba banko pavedimu. Būtina sutikti su pirkimo taisyklėmis, privatumo politika  ir spausti "Tęsti".
  6. Užpildžius visą reikalingą informaciją, spausti „Patvirtinti užsakymą“.
  7. Prekės, kurių neturime sandėlyje ir siuntimas užtrunka ilgiau nei 4 darbo dienos, yra vežamos pirkėjui pagal individualų užsakymą iš gamintojo.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

  1. Nekokybiškos ar netinkamo dydžio prekės yra keičiamos į kokybiškas ir atitinkančias reikiamą dydį prekes. Siuntimo išlaidos, kurios buvo patirtos pirkėjui grąžinant prekę pardavėjui, nėra kompensuojamos. Prekes keisti ar grąžinti galime per 14 dienų nuo jų pristatymo datos.
  2. Nustačius, kad prekė buvo sugadinta dėl pirkėjo kaltės, prekė pirkėjui grąžinama tik apmokėjus grąžinimo, pakartotinio siuntimo (jeigu pirkėjas nepageidauja prekės atsiimti biure) ir prekės kokybės įvertinimo išlaidas, jeigu tokios buvo.
  3. Įsigijus netinkamo dydžio prekę, pirkėjas užtikrina, kad:
    • grąžinama prekė bus originalioje bei tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
    • prekė bus pirkėjo nesugadinta;
    • prekė bus nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kita) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
    • grąžinama prekė bus tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta;

Iškilus klausimams dėl prekės įsigijimo, keitimo ar grąžinimo, susisiekite su mumis.